ORDNING O REDA!

Igår köpte vi lite saker till mig så jag kunde få ordning på mina saker! o eftersom jag även kmr åka ut o göra naglar, för dom som inte har körkort osv. så tänkte vi att det var mer praktiskt o göra såhär!
o nu har jag även sorterat glittret efter färger osv. så man slipper sitta o leta ut. så vet man typ va för färg
man vill ha så vet jag vilket fack jag kan plocka fram osv, hur bra som helst!


så häri har jag allt jag behöver! lampa, filar, vätskor, glitter, elfil osv osv!


Hade tänkt köpa en mindre med alex tyckte jag skulle ta denna.
för att även skulle kunna ha den om jag vill när vi ska utomlands i vinter.
o kan ju säga att det var tur vi tog den! hehe
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ciidusglitter.blogg.se

Glitter och Glamour

RSS 2.0